anda napak ang kelik

Thursday, March 24

dia punya BM TIP TOP

penatnya berjalan-jalan tadi ,senangnya dia menaip.ako baca hampir keseluruhan entry dia dan ako boleh angkat ibu jari kat dia.sangat best BAHASA MELAYU dia.mesti terfikir kan,hebat sangat lah tu.sampai nak kena buat entry spesial untuk dia ni.ako bagitau terus terang,sapa yang hebat insyaALLAH ako buat entry khas untuk dia.

ARAN. apa yang spesial sangat dengan mamat ni.mula-mula baca entry dia ako dah tergelak.ako ada baca satu entry ney.kat sini baru ako tau yang dia ney bukan MELAYU.sebab tu ako kagum dengan mamat ni.mungkin bm dia memang dah tip top dari kecik-kecik.nak tahu pasal dia.pergi je page dia.blog yang sangat kelakar dok.

ako sendiri malu dengan penulisan ako bila ako pegi blog orang lagi.nak nak dia ney siam.so dengan bangganya ako follow dia.rasa nak improve bm ako jadi macam dia.ok kan kalau kita ikut menda baik.bukan ako ikut cara dia penulisan dia pun.tak ada niat la.ako buat guide je .baru ako sedar yang guna bahasa melayu betul memang la nampak skema.tapi bila kita guna 'shortform' yang melampau-lampau orang pun benci kan?

p/s:'ako' sentiasa ada.sebab ini memang 'ako'

1 comment:

aRaN said...

akuserabut singgah sini :)

tq2 hahahahah terharu biru :)