anda napak ang kelik

Thursday, March 31

kao cantik ako suka kao tak cantik kao blah!

ada lagi manusia yang berperangai macam ni.maksud ako kalau kiter cantik kita mesti dipandang elok dan orang semua berpendapat positif kat kita.kalau tak cantik orang mesti cakap perkara-perkara negatif pasal kita.itu la ini la.blaa blaa..*puas membebel


"ney ah masalah dunia gan org2 kat dunia ney.kalau org tak cun.tak berduit dan tak style TEGUR semua salah.kalau org tu cantik.sopan.mengenyih.SUKA"


ney statos ako kat fb beberapa minit yang lepas "31.3.11".bukan ako nak marah JELES atau pun geram dengan sesetengah orang.tapi ako dah muak.dunia semakin tak adil.orang tak cun tak hensem tak cantik tak berduit mesti 
akan dipinggirkan.ako tak paham.korang yang memilih ney dah PERFECT ke?pandang lain macam kat orang.


BIAS!


perkataan keramat tu yang paling sesuai sekarang ako gunakan untuk orang-orang macam ni.PILIH KASIH la sangat.kejadian ni berlaku pada ako jugak.baru sesangat SEBAB?mesti la sebab perkara kat atas.ako okie jah sebenarnya.tapi bila main dengan fizikal ako agak taceng.sesangat menyentap.YES ako cepat sentap.tapi sentap bertempat bukan main taram jah.


yang ako heran.ako tegur dia semua napak macam ako tabur taik.tapi kalau yang lemag lembut,yang melayan dorang,yang sopan santun.semua ok.ako tegur baik-baik kot.ako tak maki kao la .ako TEGUR.tapi kao cakap macam-macam kat ako.ako tao la ako tak PERFECT!


p/s:lately ney ako sesangat taceng.may be ako rindu gila gan MAK ako.

4 comments:

noraliza said...

semua orang ada kelemahan dan kelebihan masing2 kan..tak yah tacing2 sgt..chill ok :)

kodokecik™ said...

x taceng...tapi nak ingatkan diri sendiri...jangan rasa perfect...kita sama..tp ney la dunia skank..

kodokecik™ said...

x taceng...tapi nak ingatkan diri sendiri...jangan rasa perfect...kita sama..tp ney la dunia skank..

mahfudzah said...

kite wat xtahu je.pdulik la org ckp.huhu