anda napak ang kelik

Monday, April 4

kalau kau rasa kau salah maksudnya kau memang salah.so...

dunia ni kadang ada pasang surut macam roda la  kejap kat atas...aik nanti kita dah rasa kita dah ada kat bawah balik.macam tu jugak dengan perangai manusia. semua wangi macam downy kan mula-mula.lama-lama semua pun bau taik.caittt..tercemar.dah tunjuk bilang masing-masing.dah berani suruh orang cium brand perfume masing-masing.itu lah insan bernama MANUSIA.tak lari dalam buat kesilapan.


pernah tak anda dipinggirkan kawan-kawan kerana kawan-kawan yang lebih baik dari anda?kalau pernah ako ada satu setori yang memang hot skank ney.tak da kena mengena yang dah tak da sebab semua sihat walafiat sehat diizinkan ALLAH.


dah nama pun manusia.bila berkawan mestilah nak yang bagus-bagus.kenapa mesti "KUTUK" kawan-kawan dibelakang sedangkan empat jari menunding kita.sangat sedih pada yang terkena.pada yang mengenakan individu terkena mesti seronok.ada gak cakap tak serupa bikin.belakang..nah kau..pung pang pung pang,bagai.sekarang nah..JILAT TU KAU LUDAH SAMPAI LICIN.*caittt..sgt sucks!


macam mana kalau kita kat tengah-tengah pulak.cakap salah.tak cakap lagi la salah.susah kan.so demi nak elak sebarang kemungkinan kenalah kita korbankan sikit dan READY lah nak 'berdrama' terus-terusan.orang cakap kan berkawan ni kalau baik sangat pun payah.so suam-suam kuku la.sini pun kau tak RAPAT.sana pun kau RAPAT sikit.balance.jangan sini kau tabur bunga ros.kat blah ney kau tabur lak baja taik itik.itu memang haram la kan.itu awal-awal lagi memang nak mampus ah.


orang cakap jugak.kalau berkawan baik ni bila-bila pun boleh renggang dek kerana.MULUT.siap kau t kat akhirat mulut tu bercakap apa yang kau pernah buat dulu.*ako pun jahat,seram,huhuu..cuak.aku pun teruk gila.*gila ah.KERANA MULUT BADAN BINASA.memang bahaya!.kita marah kan kalau orang buat mulut hal kita?"wey...aku buat ape kat kau b**** jangan sampai ako @$#%$%^$ kau..".nah kau senang-senang mulut mencarutkan sesuatu sebab mulut yang sorang tu.tak pasal dengan kiter sekali dapat dosa kerink.harem kan.


faktor umur jugak memainkan peranan penting dalam berkawan.jangan la kita yang matang tetiba berkelakuan macam budak dejah 1.memang buruk.TERSANGAT ok.aku pun tak paham kenapa orang suka berkelakuan tak ikut umur.BURUK tao weyh!ako tak pe ler.muda trang tang tang.so kalau kau rasa kau baya abang/kakak/atok/nenek,sudi-sudi la nasihat adik-adik buat menda bagus,NASIHAT.bukan CERAMAH.ni kau pulak yang mengalahkan adik-adik perangai tu.TERDESAK ke hape.. : )


ok sekian ako membebel untuk malam ni.cukup dengan mukadimah.dah macam karangan versi adik ako lak.sangat panjang.ako pun tak tahu kenapa aku menaip panjang-panjang macam ni.ni semua kes isu semasa la ni.BERKIRA gan kawan-kawan.kawan jadi lawan.lawan jadi teman.TAK PAHAM MAK.tapi kalau lawan jadi teman tu tak kesah tapi perlukah anda membuang kawan-kawan yang lain.?








p/s:SUMPAH tak taceng malam ney,ako ok kan.kan.kan.mood menaip datang lagi... :)

3 comments:

tyka chou said...

perkare common dlm dunia persahabatan..:)

kodokecik™ said...

xsemua manis kan....aduyaiii

Cekodok said...

ko kawan ngan gua je beb..kekeke....