anda napak ang kelik

Monday, May 9

misi hari ini

mood BW sangat merangsang pala hotak ako yang dipenuhi dengan kisah-kisah dunia maya ney.sangat penat menanti sesuatu yang lebih fresh.asyik dengan benda sama.itu je hari-hari dengar.contohnya.bini si shuib pregnant,afif af9 dah keluar,fina dengan lena af9 asek gaduh.a**** dengan video l****nya.sumpah laknak laknat.ape ney weyh.ke ako seniri yang dah ketinggalan zaman?cer jawab cer jawab.wah sangat familiar ah "cer" tu ka.lantak ako la.

semalam dengan secara tak sengaja dengan penuh kebodohan kemahuan ako mentext buddy ako yang jauh nun di sungai petani semata-mata nak menyoal lebih lanjut pasai otak ako yang dah beku tetiba.

"weyh apa isu semasa lani?"

"oh..kes a****,kes o**** dah tak dak dengan kesah gadaffi"

"oh ako belum ketinggalan rupanya.tenks"

 memandangkan ako jarang sangat bukak paper dari muka depan sebab tabiat ako sangat bangang  pandai sebab ako baca segala jenis buku dan paper dari belakang sampai baca buku nak exam pun dari belakang.dem!

ako jugak dah jarang tengok buletin utama dekat tv3 sebab pembaca dia dah tak hensem,tua-tua belaka.haha.sucks!saje je.skank ney tumpuan ako lebih pada diari af9.konon-konon itu af last.ako pulak baru bercita-cita nak masok af10.(sumpah bajet sedap)

tengah sedap-sedap mengadap tv semalam ada lagi text ako dapat dari beliau.seorang buddy yang sangat terdorong dengan membaca kosmos online.hehehe..

"weyh.ada lagi.kes putera william kawin.haha"

itu ako memang tak ketinggalan.sebab anak raja yang famous ney kawen time birthday ako.wah..ako sangat bangga.dah la hari jumaat time tu.hehe..bahagiakan dorang!sweet!

so misi hari ni ako bukak paper dan kosmos jugak dan bukan dari online.tapi ako bukak part dunia artis.ako malas nak baca hal dunia sebab.perang.perang.perang.bola.politik.ako ney orang seni.haha...dem sekali lagi dok!

No comments: