anda napak ang kelik

Sunday, May 22

ako main sembur ja

mood:gelak nak pengsan
listening:grenade
location:atas bumi

sebelum kerja menaip berlaku disini ako nak nyatakan.ako dah tak tahab nak gelak.bagi ako gelak dua minit.huh.

puas da.

hampa ada follow blogger femes macam ehhmm..ehhmm..ehmmm.takan ako nak mention.mesti blogger blogger tau sapa wujud sebagai blogger femeskan kat dunia blogspot ney.kalau ada harap maklum.over la bila hampa follow depa.pastu depa follow hampa balik.kadang kesian ja beb.*samseng gila ako.nak nak hat follow awek awek cun ah.tudia cerita bagai nak rak

"si z follow ako la.ako suka sangat dengan dia.tak tidur malam la ako.."


ako tengok space comment.HAMPEH,haram tak kumen pun.macam la ang jumpa dia.dok dating ka pa ka.

nak puji melambung tak bertempat saipa tak tau.

ako just bersuara dalam space ako.sebab ako dah meyampah.kadang-kadang follow orang, kita harapkan balasan.kadang-kadang kita lupa nak bagi sebab selalu sangat terima.

kadang kita bukak blog yang ada awek cun balak hensem.isi kita baca ark?haram dak an.jangan tipu ah.ako pun macam tu.tapi mai mana depa nak femes kalau tak da kaki kaki yang salu cerita hai depa melambong.

ini space ako.hak ako.bukan nak sombong.ako follow mane yang menusuk jantung ako.bukan follow sebab nak tumpang glamour orang tu.



p/s:ade sape tak puas hati

2 comments:

nub said...

oyeahh. air-cond jangan ta air-cond. sejuuukkk dada org peymes. eheh

kodokecik™ said...

ang pemes tqok an nub...hahha