anda napak ang kelik

Sunday, May 22

ako tanya tapi dicop busybody

tengahhari ney dapat text macam haram.ako cuma nak tanya,nak ambik berat.tapi sesetengah orang still anggap menda tu 'busybody'.ako bukan p canang satu dunia.p tanya orang len.ako tanya ang sendiri.kata kawan.

agak taceng dengan statement dia yang sangat menyentap batang hidung ako.kalau hampa tanya elok elok pastu kena cop dengan perkataan perkataan yang cukup gores jiwa hampa,rasa macam mana?

1.ang  ney kalut ah


2.pulun gat aeh.


dem!memang tak boleh belah.ako dah tak kesah.lepas ney jangan cita apa apa dekat ako.may be feedback ako sangat buruk untuk ang nanti.

dah p cari orang len tempat ang nak cerita apa apa jangan cari ako lagi.entry pendek ni untuk ang.ako tao ang baca jugak blog ako.tapi jarang jarang,bila bila ang baca pom tak kesah sebab ako dah malas hambik port hal ang.

ako tak cun macam kawan kawan ang hat len.so bila ako tanya ang rasa macam angin lalu ja.langsung tak rasa apa apa.ako tak mintak ang angkat ako tapi atleast hargai.


p/s:kalau baik sangat macam ney la.ako ja tao sapa ako.kadang kadang orang ney akan hargai orang lain lepas orang tu jauh dari dia.SEE.

2 comments:

nub said...

sapa dia gheja nenyakitan kodokecik aku nih?

haha. bakmai aku nak ghimboq dia

kodokecik™ said...

nub ang p bakaq dia sat...eiii...geram neh...