anda napak ang kelik

Tuesday, May 17

what the frog yaww

ini la jadahnya kalau dah obses dengan bergambar. sampai pose yang tak patot-patot pom nak ambik. giler yaw.ako tengok pom macam nak bagi penendang tahap vabeng kat dia ney.

ako pom tak kenal siapa yang ako ambik ney. yang penting dia ada dalam friend list ako.masyaALLAH kalau tengok semua gambaq dia.sangat tak senonoh

dia ney salah sorang manusia yang disuggest oleh seorang lagi member ako.ako bukan nak aib budak ney.tapi dia dah memalukan orang timur.

dan yang paling penting dia ney orang utara.BALING tak salah ako.dia jugak dah ubah nama yang mak bapak dia kasi.dalam fb semua boleh buat.ehm kejeutan budaya agaknya budak ney.jom tengok action dia.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vvvvvvvvv
vvvvv
vv
v



p/s:semal  doe!


4 comments:

nub said...

ni la contohnya pelaq nakhareeyyy

aRaN said...

wowww barat mat salleh kot

KODOKECIK™ said...

ne la kejutan budaya.macam haram dah ako tgk dak ney...

aRaN said...

xdak pa yg nak diherannya..melambak dah spesis macam ni ada.. macam cendawan tumbuh lepas hujan hahaha